Om Kliniken

Hej!

Det är jag som är Lise-Lott Hoffman, dipl. Medicinsk Fotvårdare. Jag grundade Stockholms Medicinska Fotklinik år 2007. I starten av mitt företagande delade jag lokal med andra fotterapeuter men sedan 2010 har jag drivit min egna klinik på Tomtebogatan 13 i Vasastan. Under fyra år undervisade jag dessutom på Axelssons Fotvårdsskola i Stockholm där jag fick lära ut min kunskap till blivande fotvårdare.

Med den långa erfarenheten som jag samlat på mig har jag blivit genuint bra på att behandla fötter för olika åkommor som nageltrång, liktornar, hälsprickor mm.

Fötter kan ta dig hur långt som helst, vilket är varför jag vill att alla ska vara rädda om dem. Min vision är att alla som kommer till min klinik ska få den bästa vården för just sina fötter. Jag ger aldrig upp utan jag arbetar tillsammans med kunden tills dess att fötterna mår som allra bäst.

Läs igenom vilka behandlingar som jag erbjuder och boka tid för att avlasta dina fötter så fort som möjligt.

Kliniken tar ej remisser. Fotterapeuter som tar remisser finns på Vårdguiden.se